miercuri, 21 noiembrie 2012

FOTOGRAFII DE LA ULTIMA INTALNIRE, PROMOTIA 1977

 

 
 



3 comentarii:

  1. ADY VA SALUT PE TOTI CU RESPECT .NU AM STIUT DE INTILNIRE. AZI AM VORBIT CU OCTAVIAN S.[BR.]SI AM AFLAT.VA DORESC LA TOTI VIATA LUNGA CU SANATATE SI INPLINIRII DEOSEBITE IN VIATA DE ZI CU ZI.SINT FERICIT CA V-AM REVAZUT FOTO.SPER LA O FRUMOASA REVEDERE ANIVERSARA.cu bine dragi colegi -al vostru poet-ORIZONTURII OSTASESTI-NICU B.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ady, șterge, te rog postarea de mai sus! Poeții adevărați știu că înainte de p și b se scrie m.

    RăspundețiȘtergere
  3. PT.MIRCEA...EU SINT DAC SI VORBESC LIMBA STRAMOSILOR MEI DACI ..nu scriu si nu pronunt cu m ..acestea fiind absurditati ..regulii gramaticale false inpuse de gramaticei graur graurei straini[de DACIA]..in fapt de cum vorbim si pronuntam ca stramosii daci..IATA ZONA dacilor gugulani[de aci sint]..ei spun bunar baibarac ciutura ududoi jeal munce..[cum ce idiotenie sa unesti im plus p...sau b..ca omul de rinnd pronunta=inpartii[la morti]..inpaturii..inpadurit inperecheat...[baa..Mircea mie mi-se suceste limba pe dos sa pronunt..dupa regula graurilor ..dar mai vz. roman si sint[ acum absurdu sunt]..ca noi sintem daci de 8000 de ani [vz. placutele TARTARIA]=NU SUNTEM romani -vz. rez. uluitoare ale genetici HAMBURG -2012.amin.DUMNEZEULE SA NE REVEDEM CU BINE..amin.

    RăspundețiȘtergere